1
Hoe bereik je een groot publiek?

Je hebt een nieuwe song geschreven en je wilt ‘m laten horen. Aan zoveel mogelijk mensen! Je gebruikt social media, treedt veel op, doet mee aan talentenjachten, vraagt om recensies, plugt je song bij de radio en verzint nog meer trucs om je muziek bij de luisteraar te krijgen.

2
Hoor jouw song nu ook in publieke ruimten!

Denk aan winkels, tankstations, bakkerijtjes, kapperszaken, wachtruimtes, etc.. Hier komen dagelijks gigantisch veel mensen. Via LuisterDan krijg je airplay en exposure in die publiektoegankelijke ruimten, met songweergave op displays en songherkenning via Shazam. Aanmelden is gratis!

3
Royalties

Staat jouw song ingeschreven bij Buma Stemra? Dan spreken we met elkaar af dat LuisterDan, en de bij ons aangesloten publieke ruimten, voor één jaar geen royalties hoeven te betalen voor het afspelen van jouw song. Jouw song blijft dan wél beschermd via Buma Stemra.

Online muziekdiensten, zoals Spotify, Youtube en Deezer zijn alléén voor privégebruik.
Voor publieke ruimten zijn er andere ‘zakelijke’ online muziekdiensten, zoals LuisterDan.

Jouw song in onze playlist? Meld jouw song nu gratis aan!


Voor de LuisterDan-playlist van 2021 zijn we nu al op zoek naar toffe artiesten met nieuwe songs. Let er wel op dat jouw song een beetje toegankelijk is voor publieke ruimten. Alvast bedankt.















MP3-formaat, ≤ 5 minuten, ≤ 8MB






Zakelijk leider:
Contact voor eigenaren van publieke ruimten:
Thijs Toonen
thijs@luisterdan.nl
Creatief leider:
Contact voor musici:
Goran Pejcic
goran@luisterdan.nl
Technisch leider:
Contact voor technisch support:
Hugo Toonen
hugo@luisterdan.nl